neděle 21. září 2014

Jsem zpět :-) díky akci "Blog hop trochu jinak"

  Jsem zpět? Ale na jak dlouho? Netuším. Za poslední rok jsem nenapsala ani čárku na blogu, takže když mě oslovila Markéta "Screbla", jestli se nechci zapojit do akce "Blog hop trochu jinak", byla jsem překvapená. Určitě to není o tom, že bych nic nedělala, jen návrat do práce po 7 letech na mateřské byl složitější než jsem si dokázala představit a po večerech ještě něco psát na blog mi nezbývalo sil. V tomto školním roce to bohužel není lepší. Matýsek začal chodit do školy a já jsem se také uspala ke studiu, takže jediným volným dnem, kdy si mohu trochu odpočinout je neděle :-( Ale zpět k akci, kterou začala Jessy Christopher. Smyslem je seznámit ostatní s tvorbou určité scrapařky, představení různých postupů a stylů.


A teď k otázkám . 
1) Na čem právě pracuji?

Momentálně se stále peru s Projekt life ještě za loňský rok :-) a prokládám to tvorbou přáníček na přání, u kterých si opravdu odpočinu. Myslím, že i když si všechno poctivě zaznamenávám a fotím, tak k tomu letošnímu se ani nedostanu respektive po těch zkušenostech raději ani nezačnu :-D. Navíc oba draci zdědili touhu po tvoření, takže jakmile usedám do svého koutku, jsem v obležení a mám co dělat, abych uchránila všechny své poklady. Proto raději tvořím až v noci, pokud neodpadnu už při zprávách :-).









Fotky nejsou moc zdařilé, ale pro představu snad postačí :-) Ještě pár přáníček z poslední doby...




Také jsem si malinko oživila nástěnku v učebně chemie inspirované razítky od PaperSmooches.....


2) Jak dlouho mi trvá vytvořit projekt? 

  Jsem bohužel velký lenoch, takže povětšinou tvořím na poslední chvíli, co se přáníček týká... pokud se ovšem jedná o stránku, tak dlouhou dobu trávím vybíráním vhodného papíru a doplňků a ještě delší hledáním té nejlepší kompozice, kterou ale ještě během procesu několikrát změním :-)







3) S čím nejraději pracuji?

Ač jsem zprvu nebyla příznivcem jakéhokoliv patlání, moc ráda využívám různých šablon a gessa pro vytvoření 3D efektu. Také se žádný můj projekt neobejte bez razítek a enamelových ozdob, kterých jsem za poslední dobu nastřádala pěknou hromádku :-)




4) Jaký je můj kreativní proces? 

Jakmile mám vybraný podkladový papír a ostatní ozdoby, nastává ta nejtěžší fáze a to kompozice. Posouvám nejprve fotky po papíře, rozkládám ozdoby a vymyšlím, jak by to vypadalo nejlépe. Ve chvíli, kdy mám pocit, že tak nějak by to mohlo zůstat, beru do ruky foťák a fotím, protože jakmile chci třeba dozdobit podklad a začít lepit, už si nepamatuji přesnou polohu všech komponentů a fotka mi vždy napoví :-)

5) Jak a čím se inspiruji?

Ráda si prohlížím různé galerie, ať už na Pinterestu nebo např. u některých zahraničních prodejců scrapbookového materiálu, pročítám různé blogy a občas zkouknu i nějaké to video na youtube. Inspiruji se třeba i kompozicí fotek v časopisech nebo barevnou kombinací výloh v obchodech atd. Největší drogou je asi sledování novinek a představa, co nutně potřebuji a jak to i zárověň hned použiji na nějaký projekt :-D Jeden čas jsem také pravidelně odebírala dva scrapčasopisy přímo z Ameriky, teď mi chodí jen mailem a to není ono...... mnohem raději si listuji tam a zpět a cítím tu vůni papíru :-)

6) Jaký je můj osobitý styl?

Toť otázka. ..... Na to by mohly odpovědět spíše scrapkolegyňky. Nemyslím si, že bych měla nějaký typický styl nebo rukopis, ale moje výtvory jsou víceméně charakteristické svou barevností, kde převažuje modrá a zelená :-) i když občas se snažím přidat i jiné barvy..... Rozhodně neumím vintage a takové to mnohovrstvení.

Pokud jste dočetli až sem, děkuji :-) Přestože jsem člověk výřečný, převést slova na papír či obrazovku mi dělá velký problém, takže se předem omlouvám za případné chyby a nesprávnou stylizaci, ale lépe to neumím..... Něco o mě už víte, tak bych Vás ještě ráda pozvala na návštěvu do koutku, ve kterém tvořím :-D

Protože principem akce "Blog hop" je zavést Vás na další návštěvu i k jiným scrapženám, které za týden odpoví na stejné otázky, tak se můžete těšit na KETU, bez jejíchž razítek si své stránky nedovedu představit a její minimalistické stránky moc obdivuji a také na KAMČU, která dokáže svými výtvory mnohé překvapit :-)


Přeji hezké počteníčko :-)




5 komentářů:

  1. Moc pěkné stránečky! Draci jsou moc pěkní ...a i ty, co nejsou malovaný a vystříhaný. ;-)
    Dík, že jsi mě přemluvila.

    OdpovědětVymazat
  2. Činíš se, činíš, jen co je pravda! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, naprosto Ti rozumím...řeči typu "nemám čas" jsem měla za výmluvu, ale už vím, že to tak není....co jsem v prácí nestíhám nic z toho, co bych chtěla...a odmítám tyto akce, protože bych neměla co říct ani ukázat...Ale vzdát se nechci, pořád scrapbook miluju!!!! Přeju Ti hodně štěstí a inspirace!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  5. Slovní obrat "uspala ke studiu" je dokonalý :)))) Jinak krásné stránky a pozadí :)

    OdpovědětVymazat