pátek 29. června 2012

... nové razítko....

     Už více jak rok jsem toužila po jednom krásném razítku od Hero Arts (jak jinak:o), měla jsem uložený jen obrázek....... bohužel ale nikde nebylo k sehnání, až jedna kouzelnice dokázala sehnat nesehnatelné a za to jí patří velký dík.... a konečně jsem ho mohla vyzkoušet i já....
     Moje tchýně dostala od známých velikonoční paličkovanou ozdobu a chtěla si ji dát do kartonového rámečku. A vypadalo by to asi takto ..........

     
      ... což jsem nemohla nechat dopustit :o) že? Takže jsem si to odvezla domů, že s tím zkusím něco udělat. Zelenou mám ráda, ale barva rámečku bylo to první, co jsem chtěla změnit. Natřela jsem ho proto nejprve bílou akrylkou, pak hnědou a trochu ošmirglovala. Následně jsem to natřela průhledným krakelovacím lakem a usušila za pomocí embossovací pistole. Pak jsem vzala ještě hnědého draka (Adirondack) a pokapala s ním rámeček.
     


      A teď přichází na řadu zmiňované vytoužené razítko, které jsem naembossovala bílým práškem na rámeček a následně i klasickými razítkovacími inkousty na krémovou čtvrtku, která měla sloužit jako pozadí. Takto vypadá výsledek.....

Myslíte, že se bute líbit? Nebo máte nápad na vylepšení?

5 komentářů:

  1. Myslím, že se bude líbit. Ten nápad spojit krajku paličkovanou a natištěnou je báječný... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Bude se líbit, Verčo! :) A každý kolemjdoucí může hádat, která krajka je pravá a která tištěná! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý večer,prosím vás kde bych mohla sehnat? chci si taková udělat svatební oznámení a nikde toto nemůžu už dlouho sehnat :-( prosím o radu.Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toto razítko zvládla sehnat kouzelnice Didi, vlastnící obchůdek Pretty papers..... zkuste jí kontaktovat:o)

      Vymazat