neděle 13. ledna 2013

Závislák na HA:o)

  Bohužel se řadím mezi závisláky na razítkách Hero Arts a s netrpělivostí vždy čekám, co zase nového vymyslí a dají na trh. Naštěstí Aktijka je stejný šílenec a má vždy ta nejnovější razítka jako první, takže číhám jakmile dá echo, abych si nějaké ukořistila. Letos jsem od Ježíška dostala hned 3, jenže se mi nepodařilo najít chvilku na tvoření.... až tento víkend..... konečně :o)
   Vyzkoušela jsem zatím jen jedno, ale i tak jsem moc spokojená a šťastná, jak skvěle jsem si vybrala:o)))


Černobílá kombinace je klasika a protože si nevybavuji, že bych někdy takové přáníčko dělala, řekla jsem si, že to zkusím........ 


 Další dvě jsem už jen jednoduše dozdobila kytičkami......


..... už se těším až příště vyzkouším další :o)))) 
Děkuji za nakouknutí a případný komentář..... mějte prima den :o)


9 komentářů:

  1. Tak to je parada.. jaky inkoust jsi pouzila? Moc se mi libi kombinace s kytkami. Po dlouhe dobe pranicka, ktera se libi.. dobra prace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tinko, je to embossované, aby razítko více vyniklo.... bohužel žádná bílá barva tohle neumí:o)

      Vymazat
  2. Jsou moc krásná. A ty kolečkový detaily na nich,... bezva nápad. Tleskám :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou moc krásná, černobílá kombinace je super.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc povedené, taky jsem po tomto razítku pokukovala, ale odolala. Máš to moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  5. krasne...uz sa tesim na dalsie ukazky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný razítko, nádherně využitý!

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásná tvorba, líbí se mi, zase s dovolením někdy nakouknu:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat