středa 16. ledna 2013

Další pozaďák HA

   Slíbila jsem vyzkoušet další nové razítko z nové kolekce Hero Arts. Myslím, že je hodně univerzální a lze s ním vytvořit mnoho různých typů přáníček..... mě lákalo zase po dlouhé době vyzkoušet distressky a takto to dopadlo....


  Nejprve jsem si narazítkovala různými barvičkami razítko na bílý podklad a pak podle potřeby rozstříhala...  Razítkovací barvy jsem použila tyto odstíny: červená Festive berries (ta je opravdu krásně červená), oranžová Spiced marmalade, žlutá Mustard seed, modrá Broken china a zelená Peeled paint. Použila jsem také razítko od Kety a bílou gelovkou obtáhla kontury a dokreslila plamínky:o)))
Další rozstříhané proužky jsem použila na další duhové přáníčko .....


Přes pruhy jsem natiskla černým Staz-onem další oblíbené razítko od Hero Arts a dolepila výsek motýlka. Poslední přáníčko je takové konzervativnější, tiskla jsem fialovou distress Dusty concord a opět jsem vyzkoušela další nové razítko, tentokrát od Kety "Blahopřání".


   Snad jsem Vás navnadila a nějaké to razítko si také pořídíte:o)))) .... já už mám vyhlídnutá další :o)))
Děkuji za nakouknutí a případné komentáře...... přeji Vám hezký den .....


4 komentáře:

  1. Já mám tohle razítko také doma, prahla jsem po něm dlouho...ale ještě jsem neměla čas si s ním pohrát...tvoje využití se mi moc líbí, je krásně variabilní

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, tak to je super! To horní se svíčkama je naprosto dokonalý!!! Líbí se mi všechna :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Také už ho mám a také jsem si na něj zatím nenašla čas, ale je suprové, protože nabízí spoustu možností využití :o)

    OdpovědětVymazat