úterý 21. května 2013

Nový scrapkoutek :o)

 Důvodem mého nic nedělání v posledních dnech bylo malování obýváku z hnusné meruňkovogrepové barvy na fialovou a bílou.... dočkala jsem se po pár letech brblání :o)))) a jsem maximálně spokojená, jen ještě na jednu stěnu sháníme kousek ladící tapety. No a když bylo tááák skvěle vymalováno, dostál i můj koutek obnovy, abychom ho trochu sladily s obývákem . Mezitím, co Maxík v sobotu vyspával po obídku, Matýsek poletoval venku a manža čekal až uschne barva, já jela do Ikei pro stůl, knihovnu a police. Není to ještě zcela dokončené, protože ještě mi chybí přišroubovat světlo a potřebuji nějakou krabici na raznice (tu si koupím ve čtvrtek "opět" v Ikee) ale už teď se tetelím blahem a spokojeností nad pracovním místem, tolik prostoru jsem na stole nikdy neměla :o))) Jsem zvědavá, jak dlouho mi bude trvat udržet takový pořádek...

Dost kecání a tady je pár fotek před a po....... račte vstoupit :o))))




 


 
Prima změna, že?! :-)
Díky za nakouknutí, mějte se krásně.....


8 komentářů:

  1. mně se to zdálo úžasný už před ... ale ted... :-O zírám, tleskám, závidím! takhle si to představuju já. kromě té fialové. já konzervativec mám všechny stěny bílé ;-) Ale k tobe si ani jinou barvu neumím představit. přeju hodně scrapbookových počinů v novém zázemí ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se také tvůj koutek líbil i před, ale teď je asi praktičtější. I já jsem v barvách na stěnu konzervativec jako Keta, největší úlet je světle modrá v pokojíku u syna. Přeji ti, ať se ti v novém koutě nápady jen rojí.

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Verčo, ten ale prokouknul, moc se mi tvůj nový koutek líbí a přeju Ti, ať se Ti v něm báječně pracuje. Líbí se mi i fialová barva. Je to moderní, vzdušné, zařízené s vkusem. Prostě na jedničku. Tleskám

    OdpovědětVymazat
  4. On byl skvělý už předtím, ale teď je parádní! Veru, krásně jsi to přestavěla :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Veroniko, moc pěkné místečko, to se bude tvořit úplně samo. Díky za možnost nakouknou.

    OdpovědětVymazat
  6. Holky, moc děkuju.... jsem moc ráda, že mi to bylo umožněno :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsi žena činu :-) ...razdva a hotovo...super uspořádání. Já ostuda od zimy nemám roztříděno :-(

    OdpovědětVymazat
  8. No jo, se vždycky zastydím, když vidím, jak vy akční a pořádkumilovné se činíte! :) Máš to moc hezký, Verčo.

    OdpovědětVymazat