neděle 9. června 2013

Oprašuji ruštinu :o)

   Mým rodným jazykem je ruština, což řadu z Vás asi překvapí, neboť moje čeština je mnohem mnohem mnohem víc na lepší úrovni..... a ruštinou mluvím minimálně, takže hodně zapomínám.... proto jsem se rozhodla, že se porozhlédnu na netu a vyhledám nějaké ruské scrapstránky a jedny, kde tvoří celý tým zajímavých lidiček jsem našla. A hned jsem narazila na sketch pro tento měsíc, který mě nenechal chladnou :o))) Zde je sketch a moje stránka .....

" Мой родной язык русский, но это многие из вас, вероятно, удивит , потому что на чешском языке говорю гораздо лучше..... на русском говорю редко и быстро забываю  .... поэтому я решилa посмотреть в интернете и найти русский сайт сосредоточеный на scrapbooking. Oдин такой нашлa, который производит командa интересных людей - дизайнеры.  Kaк раз обнаружилa очень интересный sketch, который мне очень понравился :o)))
Вот и мой sketch страницы ..... "



   Na podkladovou čtvrtku od Basic Grey jsem natiskla pozaďové razítko od Kety, následně přetřela bílou akrylkou a částečně krakelovacím lakem. Pak jsem použila masku šipek od Studio Calico, alkoholovou barvu na cákance, washi pásku, řadu razítek a chipboards KETA a pásku Dymo. Fotku jsem nalepila na pěnovku pro lepší 3D efekt a okraje odrbala ničítkem od TH.
Přestože jsem měla jinou představu (jak jinak :-) tak jsem vcelku spokojená.

Díky za návštěvu a přeji hezký zbytek neděle....

"Спасибо за посещение и желаю вам приятного дня"

5 komentářů:

  1. óóó, tak to je parádní stránka...takové miluju...a ty ruské stránky jsem si před nedávnem uložila, líbilo se mi tam spousta věcí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olinko, děkuji... zvlášť od tebe pochvala potěší :-)

      Vymazat
  2. Moc pěkná stránka. Díky za tip, tyto stránky jsem ještě neviděla.

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, to je nádherná stránka. Máš vytříbený styl.

    OdpovědětVymazat