úterý 25. června 2013

V letu......

 Poslední dobou se toho děje tolik, že ke tvoření usedám jen minimálně. Když začala Pampelína vyhlašovat challenge, tak jsem první prošvihla, ale slíbila jsem, že příště se určitě přidám. Červnová výzva na Lena-Art se mi líbila, takže jsem byla rozhodnutá se zúčastnit. Zbytkové proužky papírů jsem měla, sice jen pár, neboť nedávno jsem většinu zužitkovala na přáníčka, ale slib je slib.... vzniklo velmi jednoduché přáníčko v mých oblíbených barvách :-) jak jinak....


  Pak se na mě obrátila kamarádka s prosbou, zda bych mohla udělat nějakou visačku místo přání ke svatbě ve stylu Provance nebo alespoň v barvách bílá a lila.... trochu jsem s tím zápasila, ale nakonec jsem byla spokojená a ona snad taky :o)

 
  S posledním výtvorem jsem maximálně spokojená, i když dřina to byla neskutečná a hlavně tentokrát jsem měla představu, jak bude stránka vypadat a opravdu jsem se jí držela...... 


  Než jsem byla spokojená se všemi ksichtíky draků, tak jsem myslela, že vyletím z kůže :-))) Dlouho nechci vidět žádné nůžky ani fixy...... Jsem zvědavá jestli nějak využiju ty ostatní hlavy draků, co mi tady zůstali ležet na stole.

Děkuji za nakouknutí a případné komentáře....
U nás celý den "chčije a chčije" :-( , takže přeji aspoň slunce v duši :-)

3 komentáře:

  1. Veru díky moc! A ta ,,draková,, stránka do alba je boží! Úzasný! PS: tady taky chčije - jinak to ani nazvat nejde :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, všechny tři kousky jsou parádní, ta dračí stránka je vymakaná a vtipná. :-)

    OdpovědětVymazat