sobota 9. února 2013

Bazárek :o)

   Nedávno jsem se rozhodla, že musím udělat menší čistku ve svém scrapkoutku, protože se blíží nástup do práce a nemám ani kousek volného místečka na učebnice apod. Přesouvat scrapvěcičky se mi nechce, protože jakmile to někam uklidím, už se k tomu nedostanu vůbec.... Není toho moc, ale i tak to dalo zabrat :o))) ......třeba někdo využije.... zde je ODKAZ na fotky i s cenami .... v případě zájmu neváhejte a kontaktujte mě .... (postupně odškrtávám, co již není k dispozici) děkuji za pomoc s úklidem :o))))
   Shodou okolností čistku z mnohem smutnějších okolností musela udělat jedna OSŮBKA, které pomáhala Klárka a jak jinak, musela jsem také přispět a nahradit to, čeho se zbavuji:o)))

Děkuji za snahu, mi odlehčit:o)))

3 komentáře:

  1. Ahoj Veru, jestli mohu tak bych si vzala serepetičky pro děti a šablonu krucánků. Děkuji Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky, já se taky hlásím prosím sadu č.5 a tu vedle, není označena, epox.samolepky a sadu razítek..kalendář
    Kammy1@seznam.cz
    Kamča moc díky!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj:0) chcu se zeptat, jestli ty razítka - abeceda, jsou ještě volný a jak jsou velký.
    Děkuju:0)
    Kristyna.Vybiralova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat