středa 13. února 2013

... chytla jsem slinu:o)

... a honem tvořím, dokud mě to nepřejde :o))) Dokonce už jsem si připravila na flashku fotky, které chci vyvolat a ve čtvrtek až udám oba draky do školky, zajedu do města.... doufám :o).
Protože při úklidu jsem našla pár stránek (naštěstí jen 4), které bych měla předělat.... zkroutila se jim podkladová čtvrtka (jestli to bylo lepidlem?) nebo z nich poodpadaly ozdoby či se pokroutily na nich fotky. Takže dokud nemám nové fotky, dodělám aspoň něco z restů....
.... představa této stránky byla rozhodně jiná než jak v konečném výsledku vypadá.... ale to jistě všichni znáte... použila jsem snad poprvé na stránku nasyslené washi pásky a pár Ketiných razítek, které jsem natiskla na bílou papírovou pásku z lékárny..... Tak moc oceňuji české nápisy! .... musela jsem ještě podlepit pokroucené fotky a tím jsem vytvořila jakoby rámeček... pořád mi tam ale něco chybělo..... bílá gelovka dokonala své :o)

.... našla jsem foto stránky, jak vypadala kdysi ....


  ... a takto nyní ......


Řekla bych, že barevně je podstatně konzervativnější. Vidíte ten posun v "tvorbě"? Já ANO a jsem za to moc vděčná všem srazíkům a kurzům, které jsem absolvovala a při kterých se setkávám se stejně "postiženými", neskutečně mě to nabíjí a obohacuje. Takže velké díky těmto lidičkám....
Mějte prima den :o) a děkuji za nakouknutí.... 

7 komentářů:

  1. Supr, drž se! Moc pěkná předělávka!

    OdpovědětVymazat
  2. Je vidět úžasné zlepšení!!!!!! Super!

    OdpovědětVymazat
  3. :-) jo, je skvělá. Potiskané pásky se mi moc líbí a fotky takhle víc vyniknou.

    OdpovědětVymazat
  4. Nová stránka je úžasná a ty pásky vypadají úžasně! Je super vidět ten rozdíl, nicméně mně se líbí i ta původní stránka. :-) Já kolikrát nejsem úplně spokojená ani s právě dodělanou stránkou, natož s těmi třeba rok a půl starými, ale beru to tak, že i taková stránka je obrazem mé tvorby, lépe to prostě neumím a že bych to předělávala, to ne, to bych nikdy nedodělala jediné album a možná by mi i bylo líto tu původní vyhodit... :-D Takže ještě přidávám obdiv za to, že se do takových předělávek pouštíš. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těchto pár stránek bylo opravdu nutností předělat, protože třeba konktrétně tato měla divně pokroucené fotky jakoby zvlněné, nevím jestli to bylo lepidlem nebo tou podkladovou stránkou. Po třech letech se prostě projevily některé chyby v užívání materiálů a postupech...

      Vymazat
  5. Ooo, nová verze je opravdu povedená! Uspořádáním, barvami, detaily...moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat