pondělí 11. února 2013

Konečně stránka!

     Mám neskutečnou radost, že jsem se dokopala a vytvořila po půl roce opět stránku.... Tááák moc mi to chybělo. Poslední rok jsem pěkně proflákala a přesedlala spíše na přáníčka, protože nezaberou tolika času a místa.... navíc jsem nenechala vyvolat žádné nové fotky, přestože se snažím fotit každou blbinu a dojít do centra s flashkou byl prostě "problém". Jsem hrozná a stydím se:o))) fakt....
     Díky menší čistce svého scrapkoutku jsem přesouvala alba, která jsem si dlouho neprohlížela..... a přepadla mě taková nostalgická nálada..... nechala jsem je na očích, abych je alespoň prolistovala, jakmile najdu klidnou chvilku......... Nad řadou stránek jsem se pousmála, ať už nad kombinací barev, kompozicí apod. .... ale tak to prostě je, že člověk časem zraje, učí se a líbí se mu jiné věci než před lety.... Jedna stránka mě přímo odrovnala, fotky krásné, ale to ostatní...... hrůza děs.... dokonce to byl můj diktát na scrapbook.cz, podle kterého jsem jí udělala.....
 
           Zde před .........


         Tady po ........


Tak co myslíte? Já jsem spokojená:o))))
Dobrou noc a děkuji za milé komentáře........




7 komentářů:

  1. Nová stránka je samozřejmě nádherná, dnešní, šmrncovnmí, moderní. Možná ale, že se ti za pět let nebude líbit jako ta před ní? ;-)...Myslím, že i ta první byla dobrá, prostě byla tak dobrá, co jsi v tu dobu znala, co se ti líbilo a jak jsi to uměla. Pak bys mohla předělávat vše...:) Ale důležitý je to, že máš z nové stránky radost a jsi spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, jde o to, že právě ani s tou "před" jsem nebyla tenkrát spokojená a protože fakt nemám vyvolané žádné fotky, přišlo mi to vhod a mohla jsem si trochu zascrapovat.... a rozhodně nehodlám předělávat všechny stránky, co už se mi nelíbí:o))))

      Vymazat
  2. Veru tak ta nová je božská, krásný barvy!
    Já to pokládám za dobrý znamení že se nám nelíbí to, co jsme udělaly dřív. Znamená to totiž, že jsme nezamrzly a pořád se vyvíjíme, sledujeme co je novýho a tak nějak scrapově rosteme :) Takže se na svoje starý věci jenom usmívám a jsem šťastná že už v tom stádiu nejsem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, mluvíš mi z duše, přesně tak to cítím i já:o)

      Vymazat
  3. Supr, obě jsou pěkné, nová je více šmrncovní...jinak jsem na tom úplně stejně. S tou flashkou chodit pro ty fotky je fakt běs...ne a ne se přemluvit! ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná stránka. Já nikam s fotkami nechodím, sednu k pc, vyberu, pošlu a pak jenom vyzvednu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jde o tu cestu do města.... já když už se tam dostanu, tak je mám vždy do hoďky hotový, ale dojít tam.... to je děs běs:o)

      Vymazat