pondělí 25. února 2013

... popojedem....

   Jak jsem si předsevzala.... snažím se každý týden vytvořit alespoň jednu stránku a zmenšit skluz z loňska, kdy jsem snad za celý rok vytvořila cca jen 10 stránek..... prostě ostuda.... ale LETOS! to bude jinak.... doufám :o))))..................
Postupně zpracovávám fotky, které jsem si nedávno nechala vyvolat. Vybrala jsem si fotky draků a jejich kamaráda, jak blbnou na kameném podstavci... hráli si a kroutili se na něm jako na skateboardu.... Bylo fajn je pozorovat, jak málo jim stačí k radosti.... jak já bych se k nim ráda přidala :o)))
K fotkám jsem si vybrala ladící papíry a začala rozkládat fotky na podkladový papír.... bohužel čím jsem starší, tím déle mi to trvá ..... prdím se s tím neskutečně :o))) .... když jsem si rozvrhla, jak a kde budou fotky, následovala zdlouhavá fáze vymýšlení kompozice.... to je asi to nejhorší.... když mám přibližně rozmyšleno a poskládáno, tak si to vyfotím - pro jistotu, abych nezapomněla, jak jsem to měla (to už se mi totiž několikrát stalo:o))) a pak zase skládám a vymýšlím znova.... nakonec zavolám manžela ke konzultaci.... sice stejně udělám to, co se líbí víc mě, ale ráda slyším jeho názor.....
Tak a takto vypadá stránka tohoto týdne.......


Na dozdobení jsem použila různá razítka, propisoty a na nápisy chipboards od Kety a dymopásku. 
Děkuji, že nakukujete a komentujete...
Mějte prima týden.

1 komentář:

  1. Vonver, moc pěkná stránka. Jsem na tom stejně , taky se se stránkami a nejen s nimi neskutečně prdím, až mě to štve než něco vymyslím.

    OdpovědětVymazat