středa 20. února 2013

.... mňam, mňam bobík...

   Stále scrapuju.... slinu držím:o))) Jen jsem posílala jednu stránku do challenge, takže počkám na zveřejnění a pak Vám ji také ukážu, ale zatím aspoň jednu, kterou jsem vytvořila z nově vyvolaných fotek. Náš Max je překvapivě šikovný, co se jídla týká a v puse mu skončí většina :o) Při focení jsem si toho ani nevšimla, ale když jsem je chtěla vyvolat, zaujal mě nápis na kelímku "bobík MAXI" .... škoda, že jsem si toho nevšimla při jídle, abych to lépe naaranžovala..... ale i tak je to vtipné :o)
Moc jsem se také těšila, že vyzkouším nová razítka od Kety a sem se náramně hodila....

Posuďte sami.......





 Mějte prima den a scrapu zdar!

1 komentář:

  1. Stránka je krásná. Máš ji dokonale barevně vyladěnou. Max je šikula :-)A razítka jsou super. Tleskám :-)

    OdpovědětVymazat